četvrtak, 11. studenoga 2010.

O meni :)

Ja sam Doris. Imam 13. godina. Rođena sam 10.4.1997. Živim u Rakovom Potoku. Idem u 7. razred OŠ Mihaela Šiloboda. Imam mlađeg brata koji se zove Antonio i on ide u 3. razred. Najbolje prijateljice su mi Vanja, Lucija, Margareta, Marta, Katarina, Ivona... Najdraže boje su mi plava, crna, siva i ljubičasta. Najdraži predmeti su mi kemija, informatika i glazbeni. Najgori predmeti su mi likovni (jer ne znam crtati) i  fizika. Najdraže učiteljice su mi Martina i Tajana, a najdraži učitelj mi je učitelj Šuflaj. Volim nositi traperice i majce. Ne volim trenirke. Najdraže piće mi je cola. Najdraža jela su mi pizza i roštilj. Najdraži filmovi su mi Sam u kući, Opasne djevojke... Najdraža glumica mi je Lindsay Lohan, a najdraži glumac Brad Pitt. Naj pjevačica mi je Neda Ukraden. Volim svoje prijatelje, svoju obitelj i još dosta toga.

Nema komentara:

Objavi komentar